fbpx

Commencement of the implementation of the final solution of the electronic system of the Beneficial Ownership Register

Further to our previous article, we would like to inform you that Department of Registrar of Companies and Intellectual Property announces the commencement of the implementation of the final solution of the electronic system of the Beneficial Ownership Register (BOR) as of 14 November 2023.

The final solution of the electronic system of the BOR will be implemented in its entirety within 2024 and will be implemented in three phases as below:

  1. The first phase: 14/11/2023-31/12/2023
    All companies and partnerships are required to inform/re-register their Beneficial Owners in the ‘Final Solution’, even if they have already done so in the interim solution system. Please note that no financial penalties will be imposed during this period. 
  2. The second phase: 1/1/2024-29/2/2024
    Those companies and partnerships that did not inform/re-register their Beneficial Owners in the “Final Solution” during the first phase, even if they have already done so in the interim solution system, financial charges will be imposed. The financial charges will be valid from 01/01/2024 until the date when the system of the final solution will be updated with the details of the Beneficial owners. As soon as the companies will pay the financial charges, they will be able to proceed with registration and/or termination and/or change without any further financial charges governing the specific actions. 
  3. The third phase: 1/4/2024 and thereafter
    During the third phase the provisions of Directive Κ.Δ.Π. 112/2021 as amended will enter into force. During this third and last phase the system will be fully functional and available for updating the data, verifying/confirming the data, notifying for any inconsistencies, electronic search, defining access rights of data, calculation of penalties and more.

For any clarifications or enquiries related to the Register of Beneficial Owners, you can visit the Register of Beneficial Owners section which contains detailed information on the process of creating and authenticating profiles, submitting BO details, imposition of fines, FAQ’s, legislation.

In case your question is not answered by the above material, you may submit it solely and exclusively in writing to the email address [email protected].

The link for the electronic system of the Beneficial Ownership Register is the below:

https://ubo.meci.gov.cy/sign-in

Έναρξη λειτουργίας της τελικής λύσης του Ηλεκτρονικού Συστήματος του Μητρώου Πραγματικών Δικαιούχων ( ΜΠΔ)

Σε συνέχεια της προηγουμένης ανακοίνωσης μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το  Τμήμα Εφόρου Εταιρειών και Διανοητικής Ιδιοκτησίας ενημερώνει για την έναρξη της εφαρμογής της τελικής λύσης του ηλεκτρονικού συστήματος του Μητρώου Πραγματικών Δικαιούχων ( ΜΠΔ) από τις 14 Νοεμβρίου 2023.

Η τελική λύση του ηλεκτρονικού συστήματος του ΜΠΔ θα εφαρμοστεί στην ολότητά του εντός του 2024 και θα εφαρμοστεί σε τρείς περιόδους  ως πιο κάτω:

  1. Πρώτη Περίοδος: 14/11/23-31/12/23
    Όλες οι εταιρείες και όλοι οι Συνεταιρισμοί καλούνται να εισέλθουν στο σύστημα της τελικής λύσης και να ενημερώσουν/επανακαταχωρίσουν τους ΠΔ τους, ακόμα και εάν το έχουν ήδη πράξει στο σύστημα της ενδιάμεσης λύσης. Παρακαλώ σημειώστε ότι σε αυτή την περίοδο δεν θα επιβληθεί οποιαδήποτε χρηματική επιβάρυνση. 
  2. Δεύτερη Περίοδος: 1/1/24-29/2/24
    Όσες εταιρείες και Συνεταιρισμοί δεν έχουν εισέλθει κατά την Πρώτη Περίοδο  στο σύστημα της τελικής λύσης για να ενημερώσουν / επανακαταχωρίσουν τους  ΠΔ τους, ακόμα και εάν το έχουν ήδη πράξει στο σύστημα της ενδιάμεσης λύσης, θα υποστούν χρηματική επιβάρυνση. Η επιβάρυνση θα ισχύει από την 01/01/2024 μέχρι και την ημερομηνία που θα ενημερωθεί το σύστημα της τελικής λύσης με τα στοιχεία των ΠΔ. Αφού οι πιο πάνω Οργανισμοί πληρώσουν την χρηματική επιβάρυνση που προκύπτει, θα μπορούν να προβαίνουν σε καταχώριση ή/και παύση ή/και αλλαγή χωρίς την οποιαδήποτε περαιτέρω χρηματική επιβάρυνση που διέπει τις συγκεκριμένες ενέργειες.
  3. Τρίτη Περίοδος: από 01/03/2024 και εντεύθεν
    Κατά τη διάρκεια αυτής της τρίτης και τελευταίας περιόδου το σύστημα θα είναι πλήρως λειτουργικό και διαθέσιμο για Ενημέρωση Μητρώου Πραγματικών Δικαιούχων, επαλήθευση/επιβεβαίωση δεδομένων, ειδοποίηση για τυχόν αναντιστοιχίες, ηλεκτρονική αναζήτηση, καθορισμό δικαιωμάτων πρόσβασης στα δεδομένα, υπολογισμοί χρηματικών επιβαρύνσεων και άλλα.

Για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις ή απορίες σε σχέση με το Μητρώο Πραγματικών Δικαιούχων, μπορείτε να επισκεφθείτε την ενότητα Μητρώο Πραγματικών Δικαιούχων στην οποία υπάρχει αναλυτική πληροφόρηση για τη διαδικασία δημιουργίας & ταυτοποίησης προφίλ, επιβολής  προστίμων, FAQ’sνομοθεσία.

Σε περίπτωση που το ερώτημά σας δεν απαντηθεί από το πιο πάνω υλικό μπορείτε να το υποβάλετε αποκλειστικά και μόνο γραπτώς στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]

Ο σύνδεσμος του  Ηλεκτρονικού Συστήματος του Μητρώου Πραγματικών Δικαιούχων είναι το πιο κάτω:

https://ubo.meci.gov.cy/signin

KKP team is always at your disposal for any queries you may have.